Achtergrond

donderdag 12 januari 2012

You tube filmpje

Hallo allemaal, Onlangs heb ik voor een meisje die 18 jaar geworden is, een leuk boekje gemaakt. Het was een opdrachtje van mijn collega. Opzich was dat een hele uitdaging omdat ik het meisje zelf niet persoonlijk ken. Van mijn collega kreeg ik wel te horen dat het een echt meisje meisje is dus ik mocht me uitleven. En dan heb ik gedaan. Alleen was het iets moeilijker dan ik dacht. Vooral het uitsnijden van het karton. Het design papier was makkelijk op uit te snijden, want daar heb ik een cricut voor, maar het karton was handwerk en dat viel beetje tegen. Maar het resultaat mag er zeker zijn, als zeg ik het zelf. Nee ik heb veel complimentjes gekregen. Wel veel meisje gehalte maar zeker de moeite waard. Nieuwsgierig geworden...........http://www.youtube.com/watch?v=YPOLcPkj4Xc&context=C30da395ADOEgsToPDskJnvInY6IId8yFQyM4ZpLFY Reacties zijn altijd welkom. Lieve groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten