Achtergrond

zaterdag 9 maart 2013

SU-per challenges

Het is al weer veels te lange geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst. Ik moet dat echt vaker gaan doen. Gisteren kreeg ik via Stampin Up een challenges uitdaging en toen dacht ik .... kom op doe mee. Hier zie je de sketch waar je mee aan de gang kon en daarbij ook mijn creatie. Nu maar hopen dat ik bij de gelukkige zit hahaha, en als dat niet zo is, was het toch leuk om mee te doen!! Goed Weekend. Gebruikte materialen: Papier van Disigner series paper Twitterpated Stampin up Vlinderpons stampin up inkt: stampin pad Real Red parels van de action button eigen gebruik dollies gemaakt met de cricut cartridge Art Philosophy

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, lekker vrolijk! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief en leuk kaartje is dit geworden! Er leuk die vlinders op de strookjes. Bedankt voor het meedoen met Su-per challenges.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaart! Leuk dat je meedoet bij SU-per challenges!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen